SALK OPEN över för i år!

Bäst gick det för Victoria Saldh som oseedad imponerade och nådde kvartsfinal i såväl singel som dubbel i 16-årsklassen. I PD14 hade vi också John Hallquist Lithén/ Nils Andersch framme i semifinal.  

God Jul och Gott Nytt Tennisår!!!

Högst upp på GLTKs önskelista står fina prestationer i SALK och att många har kul med sin tennis under lovet! Lycka till alla!